سلام خانوما پوره سیب درختی چجوری درست کنم

۱ پاسخ

سیب درختی رو بخارپز کن بعد یا با قاشق لهش کن و از صافی ردش کن یا خوب میکسش کن
من یه پیمانه شیر خشک رو تو ۳۰میل اب درست میکنم و حدود ۱۵ سی سی ازش رو به پوره اضافه میکنم که رقیق بشه

سوال های مرتبط

مامان 💙مهراد💙 مامان 💙مهراد💙 ۱۵ ماهگی