چطوری باید پوره سیب درختی درست کنم؟

۴ پاسخ

بخار پز کن بعد از چای صافی رد کن از اون ور چای صافی با قاشق جمع کن بریز توی بشقاب با شیر خودت قاطی کن

اول خورد کن کوچیک بعد بخارپز کن بعد با چنگال له کن

بخار‌پزش‌کن

میای گروه

سوال های مرتبط