پوره موز از چند ماه خوبه .من دخترم ۶ ماه کامله خوبه بهش بدم
من اینطوریدرست میکنم
سه تا بادوم رو خیس میکنم که پوستش راحت کنده شه بعد همونطور خیس با پشت توری صافی رندش میکنم تو یه قابلمه کوچولو
نصف قاشق کوچولو آرد برنج و ۹۰ سی سی آب جمشیده سرد شده میریزم هم میزنم و میزارم رو اجاق گاز، حدود ده دیقه طول میکشه بپزه و غلیظ شه
هر وقت به غلظت مورد نظرت رسید خاموش کن بریز تو پیاله سرد شه
دفعه های بعدی مقدار همه مواد رو کم کم زیاد بکن و غلظتش رو هم بیشتر کن
بهذمرور میتونی توش پوره موز یا هر چیز دیگهای که پسرت دوست داره بریزی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.