حریره بادوم چطوری درست میکنن از اولش بکید مرسی

۲ پاسخ

پوره موز از چند ماه خوبه .من دخترم ۶ ماه کامله خوبه بهش بدم

من اینطوری‌درست می‌کنم
سه تا بادوم رو خیس میکنم که پوستش راحت کنده شه بعد همونطور خیس با پشت توری صافی رندش میکنم تو یه قابلمه کوچولو
نصف قاشق کوچولو آرد برنج و ۹۰ سی سی آب جمشیده سرد شده میریزم هم میزنم و میزارم رو اجاق گاز، حدود ده دیقه طول میکشه بپزه و غلیظ شه
هر وقت به غلظت مورد نظرت رسید خاموش کن بریز تو پیاله سرد شه
دفعه های بعدی مقدار همه مواد رو کم کم زیاد بکن و غلظتش رو هم بیشتر کن
بهذمرور میتونی توش پوره موز یا هر چیز دیگه‌ای که پسرت دوست داره بریزی

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان سپهرم مامان سپهرم ۱۷ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان پناه👼 مامان پناه👼 ۷ ماهگی