سلام حریره بادوم چطوری درست کنم؟

۴ پاسخ

من اینطوزی بلدم
عزیزم حریره بادام
بادام هارو داخل اب یه چند ساعت بمونه بعد پوستش رو میگیری و بعد با میکسر میکس میکنی اندازه دل خواه اب جوشیده سرد شده هم بریز بعد بعد بخوره کوچولو

من بادوم اماده کردم( میذاری تو اب‌جوشیده و بعد پوستش میگیری، بعد که خشک شد اسیاب می کنی) هر روز از سر قاشق چایی خوری شروع کردم تا الان که یک و نیم قاشق چایی خوری می دم، یکم نبات میریزم تو نعلبکی، همون مقدار‌پوره‌بادوم‌میذارم‌روش، اب جوش به مقدار مناسبش می‌ریزم و بعد درش رو میذارم تا لعاب بده، بعد هم با یک دستمال مناسب نازک، حسابی‌فشارش‌می‌دم‌تا عصاره اش گرفته شه، خیلی خوبه

نمی‌دونم من همینو. بردم
یک سر قاشق آرد برنج یک سر قاشق بادام یک لیوان آب می‌زاری به غلضت برسع

تو تایپکام هست

سوال های مرتبط

مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان سپهرم مامان سپهرم ۱۷ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی