سلام مامانای گل
شما حریره بادوم چطوری درست میکنید؟

۱ پاسخ

ارد برنج و اب جوشیده سرد شده میزارم روی گاز. بادوم پوست گرفته شده رنده شده هم میریزم داخلش. اخراش که بخواد بی اب بشه و به لعاب بیاد، چند قاشق مربا خوری شیر پاستوریزه هم اضافه میکنم. یک نبات کوچولو هم اون اول میندازم داخلش تا طعم بگیره

سوال های مرتبط

مامان پناه👼 مامان پناه👼 ۷ ماهگی
مامان آرتین مامان آرتین ۱۵ ماهگی
مامان سپهرم مامان سپهرم ۱۷ ماهگی