منم از همینجا یاد گرفتم درست کردم امروز خوب شد، دوتا بادوم سنگی بذار تو آبجوش پوستش نرم شه، پوستشو بکن بعد که بادوما خشک شدن با پشت صافی چای پودر کن، حالا ۱ق م آرد برنج،پودر بادام و نصف فنجان آب بذار رو حرارت ملایم ۱۵ دقیقه هم بزن تا غلیظ شه، اما من فقط پودر بادام و آب روحرارت گذاشتم تا یه ربع بعد که سرد شد با سرلاک فرنیش قاطی کردم
یه قاشق آرد برنج با یه لیوان آب میزارم چند ساعت بمونه مرتب هم میزنم بعد میزارم رو شعله مرتب هم میزنم تا قوام بیاد و ته نگیره بوی پختگی ک گرفت یه قاشق کوچیک پودر بادوم اضافه میکنم سرشو میزارم شعله کم تا دم بیاد .بعد هم میتونی باشیر قاطی کنی هم همون جوری بدی به کوچولوت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.