۴ پاسخ

من دیشب اینجور درس کردم خوشش اومد
نزدیک ۱۰.۱۵تا بادام ریختم تو آب داغ پوستشو جدا کردم ریختم تو مخلوط کن با ی لیوان آب جوشیده سرد شده
بد با اون فرنی درس کردم دوتا هم خرما انداختم توش

اول ۳ ساعت ۳ تا بادام بزار داخل آب‌جوش پوستش به راحتی گرفته بشه بعد پودر کن با آرد برنج و آب بزار رقیق بشه انگار فرنی ساده درست میکنه پودر بادام هم قاطیش میکنی عزیزم

آرد برنج (10 گرم معادل یک قاشق غذاخوری)
شیر (ترجیحا شیر مادر) 210 گرم معادل یک لیوان
سه عدد بادام ، اول بادام ها را حدود 3 ساعت درآب جوش خیس کرده، پوست آن را جدا نموده و پودر کنید.
مثل فرنی پخته میشه

من از یه پیج معتبر میخرم

سوال های مرتبط

مامان دلنیا🐣 مامان دلنیا🐣 ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی