حریره بادوم چطوری درست میکنین مامانا؟

۲ پاسخ

من با شیر درست میکنم
شیر با ارد برنج مخلوط میکنم و کمی غلیظ که شد پودر بادام میریزم و خاموش میکنم

بادوم با ته چای ساف کن پوره کن ریز بعد آب وارد برنج باهم حل کن بذار رو شعله ملایم واخر کار هم بادوم اضافه کن قوامش که مثل ماست شد یک شل تر اوکیه

سوال های مرتبط

مامان رایان ♥️ رها 😍 مامان رایان ♥️ رها 😍 ۸ ماهگی
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ سالگی
مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی
مامان م‍‍ــیران 🩵 مامان م‍‍ــیران 🩵 ۱۷ ماهگی