خانومای گل شما چطوری حریره بادوم درست میکنین؟

۲ پاسخ

بادوم روخیس کردم حداقل ۲ساعت بعدآسیاب کردم باآب وآردبرنج گذاشتم جوشیدوغلیظ شد

بادوم رو پوست میگیرم با پشت الک یا چای صاف کن فلزی رنده ش میکنم با آب و آرد میزارم بپزه تا غلیظ شه

سوال های مرتبط

مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان Armin 👶🏻🫀✨️ مامان Armin 👶🏻🫀✨️ ۱۶ ماهگی
مامان پناه👼 مامان پناه👼 ۷ ماهگی