۲ پاسخ

آرد برنج بادوم پوست گرفته شده و رنده ی ریز شده و آب و آخرش یکم شیر خشک هم توش میریزم بهش میدم

تو کارت واکسنش زده چجوری درست کنی

سوال های مرتبط

مامان تیاراغلامی مامان تیاراغلامی ۱ سالگی
مامان 💞جوجه صورتی💞 مامان 💞جوجه صورتی💞 ۱۴ ماهگی
مامان مهراد❤️ مامان مهراد❤️ ۱۲ ماهگی
مامان رایان ♥️ رها 😍 مامان رایان ♥️ رها 😍 ۸ ماهگی