۱ پاسخ

برای فرنی
آرد برنج رو با اب و یکم نبات بذار رو شعله ملایم ،یه ربع تا بیست دقیقه مدام هم بزن ،کمی که غلیظ شد بذار سرد بشه و بهش بده،حواست باشه خیلی غلیظ نشه

سوال های مرتبط

مامان فرشته کوچولو🥹 مامان فرشته کوچولو🥹 ۱ سالگی
مامان مامان مهسا مامان مامان مهسا ۷ ماهگی