خانما پوره سیبو چجور درست میکنید؟؟پوشک کولیک رفلاکس غذا

۳ پاسخ

شیر خودت یا خشک ،یا پاستوریزه؟

بپز له کن برای شل تر شدنش هم همون آبش که مونده اضافه کن .
اگه خواستی شیر خودتو قاطیش کنی سیب رو بخار پز کن له کن بعد که خنک شد شیرت رو قاطی کن رقیق بشه پوره .

میزارم بخار پز میشه له میکنم کمی شیر قاطی میکنم ولی الان خالی به رنده ریز رنده میکنم میدم بخوره یا میریزم داخل فرنیش

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی