شیر خودت یا خشک ،یا پاستوریزه؟
بپز له کن برای شل تر شدنش هم همون آبش که مونده اضافه کن .
اگه خواستی شیر خودتو قاطیش کنی سیب رو بخار پز کن له کن بعد که خنک شد شیرت رو قاطی کن رقیق بشه پوره .
میزارم بخار پز میشه له میکنم کمی شیر قاطی میکنم ولی الان خالی به رنده ریز رنده میکنم میدم بخوره یا میریزم داخل فرنیش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.