۱۷ پاسخ

درخواست بده

بنظرم مهربون ولی حسود منم همینجورم 😂👍🏻

عزیزم میشه مارک و شماره رژ هایی که میزنی و بگی
چه مدادی چه مایع

مغرور.مهربون.لجباز.حاضرجواب.فک کنمم مشکل پسند باشی🫶🏼

حسود و بد اخلاق

چسی چسی چسی

عزیزم گونت فیلره؟

آخه چرا میگفتن ۲۰بهت نمیخوره 🫤
کمترم میخوره😍

خوشگلی خوشگل

خوشکل مهربون

شیطون . حاضر جواب

درخواست بده گلم

چقد قشنگگی شما
ولی بت‌میاد سلیطهههه باشی😂♥️

سگ اخلاق با کسی شوخی نداری

مغرور، زرنگ...اخلاقت انگار روبه میانه اس.گاهی بداخلاق

ای جانم چه نازی

نمیشناسمت که از رو عکست نظر بپم
ولی دلم خواس بهت بگم

خیلی اوشملی

😍😍😍😍

مهربون و آروم ولی به وقتش بد اخلاق😂💗

سوال های مرتبط