۲ پاسخ

پسرمن نخورد. کلا هیچی نمیخوره فرنی پوره...

سیب زمینی رو میپزم
بعد با آب جوش یا شیر خشک یا مادر رقیق میکنم و بهش نصف قاشق چای خوری کره اضافه میکنم
البته دختر من دوست نداره و عوق میزنه
یه سیب زمینی اندازه تخم مرغ درشت بپزی کافیه برای یه وعده

سوال های مرتبط

مامان 🩷دِنیز👶🏻 مامان 🩷دِنیز👶🏻 ۷ ماهگی
مامان مامان آرین😘 مامان مامان آرین😘 ۱۷ ماهگی