والا من ۶ ماهش که تموم شد کمکی رو شروع کردم. اول فرنی آرد برنج. هر سه روز یه چیز جدید اضافه کردم که اگه حساسیت داشت متوجه بشم. سه روز فرنی. بعد سه روز حریره بادام. سه روز پوره سیب. سه روز پوره موز. سه روز پوره هویج. سه روز سوپ ساده فقط برنج و هویج. سه روز پوره سیب زمینی. سه روز سوپ ساده با برنج و هویج و سیب زمینی و پیاز. سه روز پوره سیب زمینی با کره. از فردا همون سوپ ساده رو مرغ میخوام اضافه کنم سه روز تست حساسیتبگیرم. همینجوری کم کم پیش میرم. فقط شما داری ۵ ماهگی شروع میکنی نمیدونم همینا رو میتونی بدی یا نه
من که سیب زمینی رو آبپز کردم پوست کردم رنده کردم بعد با قاشق له کردم یه ذره کره هم ریختم قاطی کردم دادم خورد
سیبزمینی رو یا آب پز کن یا بخار پز. لهش کن. یکم شیرخشک آماده کن داخلش بزن که بافتش نرم و لطیف بشه. شیرخودتم میتونی بزنی.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.