۳ پاسخ

با چیزی قاطی کن که قبلا خورده
هویج طعم خاصی نداره معمولا تکی دوس ندارن

من بخار پز میکنم بعد با یکم اب جوشیده سرد شده میکسش میکنم ،با شیر خشک هم میشه اما دختر من نخورد

هویج رو ابوز یا بخاز پز کن له کن بعدش میتونی یکم شیر خودت یا شیرخشک یا هم با همون ابی ک پختیش بش اضافه کنی نرم تر بشه

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۱ سالگی
مامان تودلی🤰🏼 مامان تودلی🤰🏼 ۱۰ ماهگی