۲ پاسخ

من بادوم شستم بعد تو آب جوش گذاشتمش چندساعت موند بعد دراوردم پوستش کندم گذاشتم خشک که شد همشو آسیاب کردم شد پودر بادوم بعد هر وعده یه قاشق آرد برنج یه قاشق پور بادوم با آب یا شیر درست میکنم ولی دختر من دوس نداره فرنی بهتر میخوره😅

چ چیزایی دادی تاالان؟

سوال های مرتبط

مامان شاه پسرم 💙😍💙 مامان شاه پسرم 💙😍💙 ۱۴ ماهگی
مامان نیک مامان نیک ۱۶ ماهگی
مامان دوقلوها🤰 مامان دوقلوها🤰 ۱۷ ماهگی
مامان پسرم💙 مامان پسرم💙 ۱۰ ماهگی