۱۳ پاسخ

خیلی کار خوبی کردین که خونه خریدین عزیزم
دهن مردمو نمیشه بست
هروقت کسی درموردت چیزی گف که اره پشت سرت اینحوری میگن توهم الکی بکو پشت کی حرف نمیزنن؟؟؟
والا پشت شما و دختراتوتم حرفه
حالا چون ماها عقای میکنیم هیچی نمیگیم دلیل نیس که شماها بی عیبین

بعدشم بگو اولا که زحمت خودمون بوده
بعدشم شما میگین خاله همه کارا رو کرده درست میگین دستش درد نکنه
خداروشکر که همیچن خاله ای دارم که اینقد بها میده بهم
عوض همه فامیل قراضه ای که خدا بهم داده
یه خاله داده که یه تار موش میچربه به کل طاعفه

تهشم بگو البته ناراحت نشین هاااا
یه لبخن ملیح هم بزن

مامان همسر من فوت شده، س تا خواهر عفریته داره ک اندازه گاو عقل و درک ندارن اما اندازه ماموت ادعا دارن فکر میکنن عقل کل هستن ، اینا هم هیچ کاری برا من نکردن اون اندک کاری هم کردن هزینه همشو شوهرم داد هزینه عقدمون رو صفر تا صد خودمون دادیم،عروسیمم اینقدر دست دست کردن تا افتاد زمان کرونا همینجوری بدون جشن رفتم سر زندگیم تا مدتها افسردگی گرفتم،صد گرم شایدم بیشتر از خونه پدرم طلا داشتم و با پولی که بابام برا جهازم گذاشته بود خونه خریدیم، قسطاشو بازم توو زندگی از گلو ی خودم بریدم تا تسویه شه ، حالا هر وقت منو میبینن انگاری خیلی خدمات ارزنده برا من انجام دادن، قیافه حق به جانب میگیرن و توقع دارن دم دستشون باشم و کاراشون رو انجام بدم براشون

بنظرم هیچی ب خانواده همسرت نگو‌ چون اگ‌ی کاری برامون بکنن هی منتش روسرومونه
ما براتون فلان کارو‌کردیم ما اگه نمیبودیم الان اینجوری میشد اونجوری میشد
الان راحتی ارامش داری گلگی کنی برا خودت جنگ اعصاب درست میکنی
چون خانواده همسرت ی حرفایی میزنن که خودشونو توجیه کنن
بدتر ناراحت میشی و روتون ب روی هم باز میشه
اصل شوهرتع که باهات خوب باشه
فامیلای خودتم اگه حرفی میزنن مثلا میگن فلانی این حرفو‌زد
صددرصد از رو حسادتشونه
چون همش درگیر زندگی توان
چشم دیدن زندگیتو ندارن
خودشونم حقیقت رو میدونن
والا اگه خاله پول داشته باشه واسه خودش داره

کلا ملت عادت دارن اگه کسی ازشون بزنه بالا حرف و حدیث در میارن اخرم بفهمن که طرف با تلاش خودش به اونی که خواسته رسیده میگن معلوم نیست از کجا اورده چون نمیخوان سختی های پشتش رو باور کنن اما من جای شما بودم جلوی همه میگفتم جوری که همون خالمم هم باشه

عزیز دلم شما زندگیت خوبه بیخیال حرف مردم
شما حالت خوب باشه هر دقیقه استوری دورهمی تفریح مسافرت بزاری دهن فامیل خدت بسته میشه عزیزم
وووووو
اینکه چرا اینهمه بی محلی خانواده شوهر سکوت کردی این سکوتت خوب نیس یکم ازشون توقع داشته باش یکم درخواست کن ایراد بگیر بهونه بگیر ازشون

ب مردم فکر نکن بعدم اینکه میگی خانواده همسرت کمک نکردن چیز عجیبی نی شوهر من از همون اول ب کل هزینه عقد داد طلاها خودش خرید حتی حس میکنم کادویی اونا خودش خرید عروسی خودش گرفت و همه هزینه لباس آرایشگاه بعدم خونه هم خودش رهن کرد الی آخر

عزیزم زنداییت غلط کرد، من یه دختر خاله دارم خودش حرف در میاره بعد میگه پشت سرت اینارو گفتن، توام هررچی گفتن بگو میدونن خوشبختم دارن میسوزن واسه همین حرف در میارن گوهم شیرینه واسشون

من جادت بودم ‌ . خیلی رفت و آمد مو با خونواده همسرم کم میکردم. و ظیفشون بوده یه سری کارارو براتون انجام بدن در حد وسع و تو انشون. حالا که براتون غریبه بودن بنظرم اینهمه صمیمیت شما اصلا منطقی نیست. با غریبه باید غریبه برخورد کرد. با بی احترامی نه . بقول قدیمی ها ‌ . مهمون وار رفت و مهمون وار اومد ‌. اینهمه سادگی جالب نیست . گاهی دل پاک اد مو ن میبینن و فک میکنن بلا نسبت طرف اح مقه

ببین ازشون دوری کن بزار حرفم بزنن مخصوصا زنداییت رو کم کم حذف کن با آرامش زندگی کن

چه خونه ی پرانرژیی💖نور تو زندگیت جاری باشه،خدا به همه ی مستاجرا یه خونه ی گرم و صمیمی بده

وای چ قشنگ 😍 ماشاالله ♥️
خیلی خونت قشنگ و مرتبه
معلومه خیلی تمیزی

فرشات چقد به دل میشینن. دست بافت؟

اینجارو خریدین ؟خیلی قشنگه.دهن مردم همیشه بازه بیخیال اهمیت نده.
آفرین عجب تصمیم خفنی گرفتین

سوال های مرتبط

مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان قندعسل💋 مامان قندعسل💋 ۴ سالگی
مامان هامین جانم🥥🐥 مامان هامین جانم🥥🐥 ۳ سالگی