شیرخشک سه میلیون تومنی هم داریم الکی نگفته
من به پسرم پدیاشور میدادم فکر کنم ۳۰۰ یا ۴۰۰ بود این دفعه گیر نیاوردیم مجبور شدیم انشور بخریم ۷۰۰ تومن
نه عزیزم چسی نیست مدل هاشون فرق میکنه هست واقعا.من خودم دکتربراش نوشت الترا رفتم قیمت ۸۰۰ بود نتونستم بگیرم
😂😂😂😂
چسی چسی چسی
دو سه ماه پیش خریدم 175
نه بابا چه خبره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.