۶ پاسخ

شیرخشک سه میلیون تومنی هم داریم الکی نگفته
من به پسرم پدیاشور میدادم فکر کنم ۳۰۰ یا ۴۰۰ بود این دفعه گیر نیاوردیم مجبور شدیم انشور بخریم ۷۰۰ تومن

نه عزیزم چسی نیست مدل هاشون فرق میکنه هست واقعا.من خودم دکتربراش نوشت الترا رفتم قیمت ۸۰۰ بود نتونستم بگیرم

😂😂😂😂

چسی چسی چسی

دو سه ماه پیش خریدم 175

نه بابا چه خبره

سوال های مرتبط