۳ پاسخ

دکتر به من گفت ۸ هفته بعد ،منم رفتم مشکلی نداشتم البته مربیم حواسش بهم بود خیلی فشار نیاد بهم
متاسفانه ولی جنگ شد و بهم خورد همه چی باز

من دوماه بعدش رفتم

سوال منم هست😅

سوال های مرتبط

مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی