سوال های مرتبط

مامان سلین 🧿🔗 مامان سلین 🧿🔗 ۳ سالگی
دخترم خیلی گوشی میخاد منم نمیدم گریه میکنه چشمش یکیش تنبلی داره منم نمیخام بدم اون بدتر میکنه اعصابم خورد میشه مبزنمش چیکار کنم خستم کرده تازگیا زود اعصابم خورد میشه اصلا انژی ندارم حس چیزی ندارم میخام تنها باشم دخترم من بیدار میشم بیدار میشه من میخابم شب میخابه چی بخورم انژی داشته باشم دخترم بازی میخاد اصلا نمیتونم اعصابم نمی‌کشه پارک طرفمون نیس ببرم بچه نیس اینورم نیس بازی کنه باهاش مامانم اینا هم راهش با ماشین باید رفت قم هستن ولی پیاده دوره نمیشه هر روز بریم خانه بازی هم هزینش بالاست هر روز ببرم گاهی میبرم ولی ی ساعت بازی میکنه همش میگه مامان بیا اتاق مامان بیا آشپزخونه هر چند دقیقه میگه خستم میشم
فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزندپروری پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پروری فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک پوشک فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری پوشک فرزندپروری فرزند پروری