من یه وقتایی بهش گوشی میدم میبنم خیلی تنهاست حوصله ش سر رفته گوشی میدم همیشه نه دیروز خواست ندادم گریه کرد باباش صداشو برد بالا گفت دیگه نبینم به دخترم گوشی بدی ازین حرفا اونم دیگه حرفی نزد تا الانم کبگه مخوام میگم بابات دعوام میکنه نمیشه مامانی
ببین باید باهاش همبازی بشی
چند روز نده دیگ بیخیال میشه
منم با گوشی با پسرم مشکل دارم پسر منم استیکماته کفتن عینک باید بزنه احتمالا انقد غصه میخورم تنها راهشم اینه انقد بازیای دیگه بلهاش بکنیم تا بیخیال باشه. یا چند دقیقه میدم زنگ میزنم گوشبم میگم دوستمه یا دکتر چشمه و ازین حرفا
بزار آنقدر گریه کنه تا خسته بشه
خب بازی ها رو پاک کن
بگو خراب شدن
تی وی براش بخر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.