سلام بچه ها دو روز تاخیری دارم بی بی بزنم؟؟؟

۳ پاسخ

۳ هفته

زوده هنوز چون ممکنه دیر لقاح گرفته بود من ۸ روز زدم منفی شد بعدش گذشت رفتم ازمایش

بزن گلم

سوال های مرتبط

مامان قند عسلی مامان قند عسلی هفته بیستم بارداری
مامان محمدامین مامان محمدامین روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته سی‌وسوم بارداری