۷ پاسخ

من ۴۰ تنش میکنم

والا من ی وقتایی ۴۵ میپوشم ی وقتایی ۴۰ چون قواره ی لباسا فرق داره اکثرا ۴۰ جذب میشه براش

۲سال ب بالا من الان 40میپوشم براش

شماباید۴۰بگیری

عزیزم ۵ ۶ ساللل

فک کنم دوسال به بالا سایز بشه دختر من الان 40 براش بزرگه یکم

من الان ۴۵ میپوشونم
ی لایه پایین شلوارش رو تا میزنم فقط و ی لایه سر آستین

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین وحسیبا مامان محمدحسین وحسیبا ۱ سالگی