من ۴۰ تنش میکنم
والا من ی وقتایی ۴۵ میپوشم ی وقتایی ۴۰ چون قواره ی لباسا فرق داره اکثرا ۴۰ جذب میشه براش
۲سال ب بالا من الان 40میپوشم براش
شماباید۴۰بگیری
عزیزم ۵ ۶ ساللل
فک کنم دوسال به بالا سایز بشه دختر من الان 40 براش بزرگه یکم
من الان ۴۵ میپوشونم
ی لایه پایین شلوارش رو تا میزنم فقط و ی لایه سر آستین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.