د.شم.نی وجود نداره عزیزم .نیروی خارجی از داخلیا فهمیده ترن
یعنی خدا هیچ کس محتاج این اداره ها نکنه یعنی انقدر اذیت میکنن آدم از کارش منصرف میشه خدا ازشون نگذره
اونوقت که ما حرص می خوریم عزیزم میگیم اینا دیگه به هیچ دردی نمی خورن دیگه نمی تونند مملکت رو به خوبی اداره کنند همتون می تفتید به جون آدم و انگ وطن فروشی بهمون می زنید چرا چون باید از ساده ترین خواسته هامون بگذریم باید همه چی برامون بشه حسرت چون دلمون یه زندگی ساده و بی دردسر می خواد ولی اینا می خوانما همونم نداشته باشیم وقتی هم اعتراض کنیم میشیم وطن فروش و خائن و ا غ ت ش ا ش گر و ......
هنوز زوده بتونید درک کنید و بفهمید
وام همینجوریه مگه پارتی داشته باشی ما برا ۱۵۰ میلیون وام کمیته ک میگن راحتترین وامه دوسال چرخوندن اخرش ندادنش
ی بار میخاستم وام از صندوق اداره مون بردارم اونم چقدر ۲۵ تومن !! دو سال پیش نسبت به موجودیم، بهمن ماه نوبت وامم بود بعد از صد بار زنگ زدن، اردیبهشت دادن !!!
مایه وام میخواستیم برداریم حالا جنگم نبود ۶ماه دوندگی کردیم موقعی که شوهرم خونه بود اون میرفت موقعی که نبود من بااین وضعم قشنگ اسیرمون کردن تابهمون ۲۰۰تومن وام بدن
عادتشونه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.