۲۴ پاسخ

این از استرسه باید منبع استرسش رو پیدا کنی و درمان کنی..تلخک بزنی دو روزه باز میخوره

اخ دلم ریش شد خاهر
یکاری بکن برا بچه ببین استرس داره چیه طفلی

ببر روانپزشک

عزیزم دست خودش نیست از استرسه سعی کنید استرس شا کم کنید

ای وای
از دارو گیاهی از این داروهایی ک میزنن سر سینه تلخ بگیر بزن ب انگشتاش
ببرش پیش روانشناس شاید استرس دارع

دست ورزی کنه. خمیر بازی،گل سفال، خاک بازی، آشپزی،کف بازی. مدام از دستاش کار بگیر

دختر منم تازگیا اینطور شده اصلا ازمن یاد گرفته منم اینطورم🥲

دختر منم همینه دیگه رد دادم ولش کردم دیگه.

وای دختر منم میخوره البته بعد بدنیا اومدن برادرش اینجوری شد😑😑الان هرکار میکنم بازم‌میخوره

انگشت خوردن از سن ۳تا۵ سال یجا خوندم طبیعیه البته اگه زیادی نباشه تبدیل به عادت نشه و استرس نداشته باشه

پسرمنم ی مدت همینطوری شده بود استرس نداشت دعواش نمیکردیم ولی عادت شده بود واسش
هربار حواسشو پرت کردم ناخن هاشو کوتا میکردم که تو دهنش نکنه برای انگشت هاش قصه بگو به هرکدوم یک شخصیت بده هر کدومو که دهنش کرد از انگشت های دیگش استفاده کن بگو مراقبش باشن ازاین جور قصه ها بگو

وقتی ناخنهاش بلند شدن تشویقش کن بعد باهم کوتاه کنید
خیلی پروسه زمان بری هست باید صبور باشی

پسر من یه ساله ناخناشو نگرفتم

استرس نداره؟ تو خونه دعوا و بحث زیاد دارین؟
باید اساسی دنبال راه حل بگردی
بچه رو دعوا نکن و به دستش تلخک نزن که براش ترومای بدتری میسازی
اگر تونستی کتاب یا عکس از اینترنت بخر براش بخون در این رابطه و سعی کن یه چند روزی خیلی باهاش بازی کنی و زیاد از دستش کار بکشی مثلاً نقاشی تا یادش بره

من کاری بلد نیستم ولی دختر خالم این کار رو میکرد البته بزرگتر بود یکم. بعد خالم بهش گفته بود ناخنات بلند بشه برات جایزه میخرم. فکر کنم براش لاک جایزه خرید. حالا پسر شما چی واسش مناسبه نمیدونم .

یه سری لاک هایی هست خیلی تلخه.بگیر بزن براش ایشالا از سرش بیوفته.

تلخک بمال سرانگشتاش

اخ عزیزم چقدرم خورده

وای راه حلی پیدا کردی خواهر به منم بگو دختر منم گپ پسر توعه دیگه کاری بهش ندارم رد دادم هیچ تنش و استرسی هم نداریم تو خونه

دختر منم همینه

کمبود ویتامین نداره؟

لاک تلخ بگیر از داروخانه بی رنگه بزن ب ناخناش

کتاب انگشتها بالا خرس کوچولو
برای دخترم خریدم به مرور هرشب که واسش میخوندم از سرش رفت.
فقط بروش نیارین
هواسش پرت کنین.
بازی‌هایی که باعث میشه از انگشتهای دستش کار. بگیره انجام بدین

بخدا من هرکاری بگی کردم لاک تلخ خیلب چیزا دیگه الان تابخواد دستش سمت دهنش ببره میگم بخاری هستا میگه امان تو تور شدی من دستم سردماغمه😂

وای وای پسرم از پسرت بدتر بود یعنی خواهرم دیده بود گریه میکرد جوری صدف ناخنشو میکند که زخم شده بود یه شب دندون درد شدید کرد به حدی که نمتونست دستشو سمت دندونش ببره ده روز بود دست دهنش نکرد تا دندونش خوب شد یه روز دیدم باز داره میبره سمت دهنش دستشو گرفتم زدم به بخاری گفتم دیگه خسته شدم هم خودتو بیچاره کردی هم منو براش جایزه خریدم دیگه شکر خدا فراموش کرد تا نزدیک یکسال طول کشید خوردنش انشالله خوب شه

دعواش کنین جدی وگرنه ادامه داره
هر چی هم بزنی میخوره

سوال های مرتبط