خانم ها مازندران رو زدن؟

۹ پاسخ

نیروی هوایی بابلسرو زدن

ما اومديم شمال
شمالم اروم نيست

مردم رفتند شمال حالا اونجا رو هم زدند هیچ جا امن نیست هرجا هستید همونجا بمونید و شبا بیرون باشید امن تره

فریدون کنار و زدن

اره بابلسر😥😥😥😥

دیروز صبح چمستانم زده
ولی سمت ما صدایی نیست

میگن بابلسر زدن برای همین پرسیدم

شهسوار که خبری نیست

کی الان؟

سوال های مرتبط

مامان 🍒بهارگلی 🍒 مامان 🍒بهارگلی 🍒 ۱۷ ماهگی
مامان لبخندم🫀 مامان لبخندم🫀 ۱ سالگی