نیروی هوایی بابلسرو زدن
ما اومديم شمال
شمالم اروم نيست
مردم رفتند شمال حالا اونجا رو هم زدند هیچ جا امن نیست هرجا هستید همونجا بمونید و شبا بیرون باشید امن تره
فریدون کنار و زدن
اره بابلسر😥😥😥😥
دیروز صبح چمستانم زده
ولی سمت ما صدایی نیست
میگن بابلسر زدن برای همین پرسیدم
شهسوار که خبری نیست
کی الان؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.