بیشتر تشویق میکنن طبیعی ولی در کل اختیاریه ولی سزارین بخای باید زیر میزی بدی و پول بیمارستان دیگه
زایمان اول انتخاب نداری اول طبیعیه اگه نشه یا خدایی نکرده مشکلی باشه سزارین میکنن .
بعدیا راحت تره سخت گیریش خیلی کمه
آره هزینه میکنی سزارین میشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.