۳ پاسخ

بیشتر تشویق میکنن طبیعی ولی در کل اختیاریه ولی سزارین بخای باید زیر میزی بدی و پول بیمارستان دیگه

زایمان اول انتخاب نداری اول طبیعیه اگه نشه یا خدایی نکرده مشکلی باشه سزارین میکنن .
بعدیا راحت تره سخت گیریش خیلی کمه

آره هزینه میکنی سزارین میشی

سوال های مرتبط