۵ پاسخ

ازاده عین مکمل ها ،بیمه ما کلا داروهای سرماخوردگی هم اونو به زور میده

آزاده از داروخانه ها بگیر

من ب دکترم گفتم بنویسع .گفت لازم نیست بنویسم آزاده خودت بخر .۳۶۰خریدم

فک کنم آزاده

سلام آره بیمه تکمیلی باید فاکتور بگیری بیمه جواب میده

سوال های مرتبط

مامان آیهان💙آنیا🩷 مامان آیهان💙آنیا🩷 هفته سی‌ودوم بارداری