😂🥴کمی شاد باشیم

کودک فرزندپروری شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

منی که تازه پسرونه زدم و اصلا تاحالا رنگ هم نکردم چه برسه دکلره

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ خدانکشتت

😂😂😂😂😂

منم‌یکم خودم کوتاه کردم بقیشو میبرم ارایشگاه....دکلره سوخته هم نبود...وقت رسیدگی ندارم....دو تا پسر شیطون دارم که کلن وقتمو میگیرن....

🤣🤣🤣🤣

😂😂😂

سوال های مرتبط