ببخشید ببخشید بی ادبیه میگم گوه خوریش به شما نیومده 😅
اگه داری شما بیا بده😂
میگیم بله شیر خشکیع
چطور مگه
دیگه جواب چطور مگه رو هر طور بده تصمیم میگیرم چطو جوابشو بدم
چون یه عده واقعا منظوری ندارن از اول نمیشه رید به طرف ک😂
بگو اگه شما شیر داری بیا بده به کسی چه
گوه خورد کسی بخاد نظر الکی بده😂
یجور میکید عه شیرخشکیه انگار خیلی عجیبه !!!
در کنار شیر خودم صلاح دونستم شیرخشک هم بدم
میگم شیر خودمو نخورد گرسنه میموند منم از خدا خواسته شیر خشک بهش دادم چون شیر خودمو میخواستم بدم خیلی دردسر داشت
ميكيم فضوليش به شما نيومده دوست عزيز🤨والا من نميفهمم واقعا به مردم چه ربطي داره🤨🤨من ك تا ٦ ماه شير خودمم دادم بعدش ك ب غذاافتاد ديگه شير خودمو قطع كردم فقط شيرو خشك و غذا
میگم اره شیرخشکیه،خیلیم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.