عزیزم سیکلت چند روزه اس الان احتمالا تخمکگذاریته
توام مثل من کم طاقتی منم 12روز مونده زدم منفی شد خیلی زوده ولی چه کنیم
بامنی منم 12,روزمونده
زوده
عزیزم؟؟؟ ۱۲ روووووز؟؟؟
شما الان وقت اقدام کردنته نه وقت بی بی چک زدن.
🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️🤦♀️
خیلی زود زدی بزار از موعدت بگذره بعد من ۶روز بعد موعدم مثبت شد بازم اقدام داشته باش ممکنه تخمک گذاری دیر اتفاق بیوفته
منم این ماه ازاولش هی درد میگرفت گفتم حتما حامله شدم ولی پریود شد
سلام عزیزدلم زوده بزار ازموعدت بگذره نشون میده
زود زدی خب 12روز هم خیلیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.