۳ پاسخ

رفتم سونو متوجه شدم

موهای زاید
پریود نامنظم
و این که لزوما مشکل از خانم نیست که باردار نشدن.۵۰ درصد مشکل از خانوماس ۵۰ درصد اقایون.

هر موقع دکتر رفتی، به دکتر بگو برای همسرت هم آزمایش بنویسه که الکی هی علاف نشین.دوتایی با هم بررسی بشین.

پربود نامنظم

سوال های مرتبط