ساک مادر چیا بزارم میشه راهنمایی کنید

۳ پاسخ

اینو یکی از مامانا گذاشته بود برداشتم

تصویر

یک دست لباس برا خودت برا مرخصی از بیمارستان،یک بسته پوشک سایز بزرگ
شورت و سوتین ،شارژر گوشیت
حوله کوچیک
لوازم آرایشی
شیر دوش

حوله، مسواک، خمیردندان، لوازم آرایشی
چند دست لباس زیر
یک دست لباس برای زمان برگشت به خانه و کفش راحت برای بعد از ترخیص
نوار بهداشتی یا پوشک بچه ساده، دستمال کاغذی
ضدعفونی کننده دست و ماسک
جوراب ضخیم
شانه، گل سر یا تل
شناسنامه+کارت ملی+دفترچه بیمه+ برگه پذیرش بیمارستان (اگر پزشکتون براتون نوشته) +تمامی سونوها و آزمایشات+شارژر تلفن همراه
فلاسک چای+چای کیسه ای
+بشقاب+لیوان+قاشق
تنقلات... حین درد های زایمانی و بعد زایمان انرژی شما تا حدود زیادی تحلیل میرود و شاید تمایل نداشته باشید فقط از غذاهای بیمارستانی بخورید... مقداری بیسکوییت، میوه تازه، پسته، گردو، بادام، خرما، آبمیوه شیرین پاکتی ریز، آب معدنی و لیوان یبار مصرف با خود ببرید.
دمپایی سفید ساده برای داخل بخش
دفترچه زرد و کارت آبی که از پزشک خانواده دریافت میکنین... اگرم پزشک خانواده ندارین و یا بهتون ندادن، مهم نیست
کیسه حاوی آب گرم
کیسه یخ
روغن کرچک
شربت زعفرون
عصاره یا بویی که باهاش آرامش میگیرید. مثل اسطوخودوس یا عصاره گل سرخ
تیوپ یا همون   o ring  .... هم دوران بارداری استفاده کنین و هم بعد زایمان... که به بخیه هاتون فشار نیاد
روغن بدن فیروز برای ماساژتون زمان درد و شامپوی فیروز برای شست و شوی بخیه هاتون
دروشیت
ایزیلایف که به دلخواه هست... برای، پارگی کیسه آب و بعد از زایمان که خونریزیتون زیاده.
یک بسته دستکش نایلونی

سوال های مرتبط

مامان 🌸یکتا  🎀🦋 مامان 🌸یکتا 🎀🦋 روزهای ابتدایی تولد