۱۴ پاسخ

همیشه نه ،قبلا حس میکردم پاهاش پایین بود لگد میزد بیشتر دردم می اومد الان پاهاش بالای نافم دردم نمیاد فقط حس میکنم سرشو فشار میده جیشم میگیره

منم حرکاتش زیاد بود مگ واسه شما آب دورش کم

عادیه عزیزم هفته ۲۹،۳۰حرکات بچه محکمه

اب دور جنینتون کمه ؟

منم چون سفالیکه. پاهاش بالاس لگد میزنه تو پهلوهام و کلیه هام

من تاحالا دردم‌نگرفته حرکاتش نرمه

من هفتم پایین تر از شماست ولی خیلی محکم میزنه دخترم جوری ک از رو لباسم مشخصه درد میگیره بعضی وقتا

برا منم درد میگیره
چون روی شکممه
جفت خلفی دارم

اره منم اینجوریه گاهی

من آب دورش خوبه ولی حرکاتش محکمه و بعضی وقتا دردناکه بعضی وقتا حس می‌کنم تو رگ میزنه آنقدر درد میکیره

آره بعضی وقتا محکم حس می کنم

مخصوصا وقتی ایستاده باشم

اره منم همچی لگد میزنه پهلوهام درد میگیره تا بیشترم میشه

نمیدونم ربطی ذاره ب آب یا ن
ولی‌من هفته شما محکم حس نمیکردم

منم بعضی حرکات دردم میگیره

سوال های مرتبط