مامانای تهرانی با بچه تو تهران هستید؟

۷ پاسخ

نه
از اولین روز جنگ زدیم بیرون از تهران

اره والا خونه ایم

چقدر امشب این سوالا زیاده
اره از اولم همینجا بودیم جایی نرفتیم

پ ن پ تنهایی نشستیم بشکن میزنیم 🙄🙄🙄

بببببلههههه

اره پس چی

بلههههه

سوال های مرتبط