۷ پاسخ

زردی زیر ۱۰ بیمارستان بستری نمیکنه ، پسر من اومد زیر ده ما مرخص شدیم

دیگه دستگاه لازم نیست قطره بیلی ناستر که شیر خشت بگیر بهش بده تا قطره تموم بشه سری خوب میشه

منم پسرم ۱۳ بود سه روزبستری شد اومد ۹ ثابت موند البته بارضایت مرخص کردیم بعد ۱۰روزگیش بردیمش دکتر گف خوب شده دیگ براش خطری نداره ولی مدام شیرخشک دادم تا دفع شه

یک روز .. البته با زردی زیر ۱۰ به نظرم دیگه دستگاه نمیخواد

دستگاه نیازنیست اصلا من پسرم ۹بود شیرخشک مرتب دادم کاسنی مرتب میدادم و قطره بیلی ناستر هر۸ساعت ۳قطره دادم تو ۱هفته کامل زردیش صفرشد

اره فقط هی شیر بهش بده قطرع شیر بیلی استاپ من دوروز گذاشت از۱۵ونیم اومد ۷

انشالله زودتر خوب شه عزیزم💝

سوال های مرتبط