عزیزم اکثرأ تو سه ماه اول لکه بینی میشه بخاطر هماتوم که شیاف میدن نگران نباش هر لکه بینی خطرناک نیست
من دوبار لکه بینی داشتم، رفتم سونو گفت ساک و جنین دیده نمیشه انگار رحمم خالیه خالی بود. حالا فردا باز سونو دارم دعا کنید چیزی دیده بشه مشکوک ب سقطم🥲
منم دیروز که خون قرمز دیدم مردم وزنده شدم هنوز سنو اینا هم ندارم
..تو بچه اولم اصلا نمیدونستم لکه چیهه .ولی الان هی لکه میبینم ....حالا موندم شنبه برم سنو یا نه
قهوه ای چیزی نیس اگه قرمز باشه خطرناکه
عزیزم نترس ولی باید بری دکتر سونو اورژانسی برو
۴روز داشتم قطع شد
هیچی شیاف بذارو استراحت تا خوب شه شاید یک ماه شایدم دوماه شایدم کمتر
بله من دارم شیاف پروژسترون 400گذاشتم هر 6ساعت خدارو شکر قط شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.