خانوما لکه بینی تو 7 هفته طبیعیه می اینجور بوده؟؟

۷ پاسخ

کلا لگه بینی طبیعی نیس باید جلوشو گرفتی

اهاا اا

لک رو پشت گوش ننداز به هیچ وجه برو سونو ک خبالت راحت بشه داخل رحمی هست بعد دکتر خودش شیافت میده

منم اولاسه چهاربارلک میدیم ولی من نرفتم دکترواسی من زدم هوش مصنوعی گفت مونده پریودآخرته

من ۶ هفته داشتم رفتم دکترربهم شیافت داد حتی خونریزی کردم

ن عزیزم استرس نداشته باش استراحت کن برودکتراگ این موقع کاشمرجایی بازهست چون فرداتعطیله بروشیاف میده بهت چیزی نیست استراحت کن

احتمال داشتن هماتوم هم هست

سوال های مرتبط

🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 🎀𝓐𝓽𝓮𝓷𝓪 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان تو دلیم🩷❤️ مامان تو دلیم🩷❤️ ۳ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان hosna مامان hosna هفته سی‌ویکم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری