خانوما لکه بینی هفته ۷ طبیعیه؟

۴ پاسخ

نه طبیعی نیست اگه با درد بوده

نه بنظرم برو دکتر

منم داشتم هفته ۷ولی خیلی کم بود

لکه بینی ت چطوریه؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته نوزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان نمیدانم مامان نمیدانم هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری