لکه بینی تو هفته های من طبیعیه ؟؟

۸ پاسخ

عزیزم تو شخصی برات پیام گذاشتم میشه جواب منو بدی

سه روز پشت سر هم هر روز یک میوه به کامل بخورین . حالا یا خام یا تو غذا و دمنوش . منم لکه بینی داشتم این کارو کردم قطع شد . شیافم نزاشتم

برو. دکترسونوشو.

من اون تایم شما ۲ هفته لکه بینی داشتم

اره منم دارم

بعضیا فکر کنم اینجوری میشن نگران نباش سوره حجرات بخون برا جنینیت چهار قل سوره یس یخون
پنج هفته و چند روز هستی

استراحت کن به دکترت بگو شیاف میده بزاری

آره ولی خیلی کم، اگه هر روزه باید بری دکتر

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان hosna مامان hosna هفته سی‌ام بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری