سلام خانم ها تو هفته من لکه بینی و شکم درد طبیعیه

۶ پاسخ

وای ن اصلا برو سنو سریع

نه گلم طبیعی نیست قلب بچه تشکیل شده؟؟؟ هماتوم نداری؟؟؟ هماتوم باعث خونریزی میشه باید استراحت مطلق باشی و شیاف بذاری... و اینکه اگه خدایی نکرده قلب بچه تشکیل نشه باعث خونریزی میشه و سقط

باید علت لکه بینی مشخص بشه اگه هماتوم باشه با استراحت و شیاف از بین میره

عزیزم لکه بینی تو هیچ هفته ای طبیعی نیست حتما برو دکتر شیاف بده بهت

حتما برو دکتر و سونو
شیاف پروژسترون بزار استراحت کن

لکه بینی اصلا طبیعی نیس ولی میشه کنترلش کرد با شیاف و امپول پروژسترون که حتما باید زیر نظر دکترت باشی الان زنگش بزن

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلیم💙👶🏻 مامان تودلیم💙👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان hosna مامان hosna هفته سی‌ویکم بارداری