وای ن اصلا برو سنو سریع
نه گلم طبیعی نیست قلب بچه تشکیل شده؟؟؟ هماتوم نداری؟؟؟ هماتوم باعث خونریزی میشه باید استراحت مطلق باشی و شیاف بذاری... و اینکه اگه خدایی نکرده قلب بچه تشکیل نشه باعث خونریزی میشه و سقط
باید علت لکه بینی مشخص بشه اگه هماتوم باشه با استراحت و شیاف از بین میره
عزیزم لکه بینی تو هیچ هفته ای طبیعی نیست حتما برو دکتر شیاف بده بهت
حتما برو دکتر و سونو
شیاف پروژسترون بزار استراحت کن
لکه بینی اصلا طبیعی نیس ولی میشه کنترلش کرد با شیاف و امپول پروژسترون که حتما باید زیر نظر دکترت باشی الان زنگش بزن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.