سلام مامانا لکه بینی تو این هفته طبیعیه؟😟

۲ پاسخ

نه اصلا لک بینی تو بارداری خط سقط رو نشون میده یعنی دهری سقط میکنی ۸تما زود برو بیمارستان یا پیش ماما اصلا نزار از واژن معاینت کنن فقط بگو خون ریزی یا همون قطره خون میاد اگه دارو رو دستمال یا پوشک هم با خودتون ببرش نشون بده اصلا نمون چون خون ریزی عفونت میاره اگه فقط دو سه قطره باشه بعد قط بشه بازم احتمال سقط بیشتر میشه حتما برو دکتر شیاف اینا بده

لکه بینی خیلی شایع هس
اما برو پیش دکتر تا شیاف بده و بفرسته سونو

سوال های مرتبط

مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان حسین وحنانه🌹🌹 مامان حسین وحنانه🌹🌹 قصد بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری