سلام لکه بینی تو هفته ۵ طبیعیه؟دکترم ۳شنبه میاد

۵ پاسخ

منم مثل شمالکه بینی ولخته داشتم به دکترم زنگ زدم گفت شیاف بذاربعدخونریزی افتادم استراحت مطلقو آمپول دادبادوتاشیاف روزانه خداروشکرقطع شده شماهم اگه به دکتردسترسی ندارین استراحت کنین وزودتربادکترتون تماس بگیریدازبس آمپول زدم باسنم دردمیکنه دعاکنین بمونه می ارزه به اذیتاش

منم دارم مثل پریودی نمیدونم طبیعی یا نه

اره عزیزم منم داشتم گفتن برای لانه گزینی‌ هست

آره عزیزم من ۴ ماه داشتم

منم دارم نمیدونم امروزبایدبرم پیش دکتر

سوال های مرتبط

مامان hosna مامان hosna هفته سی‌ام بارداری
مامان تو دلی💗 مامان تو دلی💗 هفته سی‌ام بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تمشک مامان تمشک هفته شانزدهم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری