سلام داخل هفته من لکه بینی طبیعیه

۳ پاسخ

طبیعی که نیست ولی خطرناک هم نیست اگر درد نداری شیاف پروژسترون باید استفاده کنی به دکترت بگو

سلام اگه کم باشه بله من یکبار تو ۵هفته یکبارم تو ۹هفته لکه بینی داشتم

شیاف بزار برو سونو شاید هماتوم داری

سوال های مرتبط

مامان .... مامان .... هفته نوزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نیک بخت مامان نیک بخت هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری
مامان hosna مامان hosna هفته سی‌ام بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری