سلام من هفته ۵بارداری هستم یهو لکه بینی گرفتم طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

اول سونو بده

ن باید بری دکتر شیاف بده زود برو شیاف هرچندتایی داد باید استفاده کنی درکنارش استراحت تا اوکی شی. پله دارین زیاد بالا پاببن نکن

سوال های مرتبط

مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری