۸ پاسخ

والا میگن طبیعیه .....ولی ما با این حالات طبیعی دق کردیم

اره طبیعیه

اگ خیلیه باید شیاف استفاده کنی..درد زیادی هم نه خوب نیست

منم زیاد بشینم کمرم میگیره،دکتر که گفت طبیعیه

آره عادیه

اره عزیزم منم الان خیلی کمردردم

سلام
شما هم تنبلی داشتین ؟

سلام مامان عزیز تو تلگرام گروه داریم برا مامانا اگر دوست داشتی تو جمع صمیمی ما باشی، به ای دی تلگرام پیام بده عضوت کنم 🥰💖

@momy_deliyar

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا🩷 مامان هدیه امام رضا🩷 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تینای
 قشنگم🩷 مامان تینای قشنگم🩷 ۵ ماهگی
مامان مامان جوجو مامان مامان جوجو هفته نوزدهم بارداری
مامان دلارا مامان دلارا هفته بیست‌وششم بارداری