۱۰ پاسخ

برو دکتر شیاف بده بعدم خوب استراحت کن که خوب میشی

حتما برو دکتر تا بهت آمپول و شیاف بده منم اول بارداریم لکه بینی داشتم دکتر بهم کلی آمپول و شیاف داد استراحت مطلق هم شدم 🤧

من تا ۸ هفته داشتم
دلیل خاصی هم نداشت شیاف هم نزاشتم دکترم استراحت داد خوب شدم

بیشتر خانوما دارن منم داشتم تو بارداریم

طبیعی ک نیست ممکن همانوم داشته باشی ولی نگران نباش برو دکتر شیاف میدع خوب میشی

برو دکتر

نگران نباش چیز خاصی نیست ولی خب حتما دکتر برو

باید بری دکتر عزیزم

برو دکتر شیاف میده

برو دکتر

سوال های مرتبط

مامان آرتا وتودلی مامان آرتا وتودلی هفته پانزدهم بارداری
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری