۷ پاسخ

برو دکتر

تهوع داشتی باشی سالم ترین بچه رو. داری از روی تجربه میگم خالم حالت تهوع داشت. و اطرافیانمون بچه شون هیچ مشکلی حتی ذره ای نداشتن. البته ک. اونایی ک حالت تهوع ندارن هم میشه سالم بود و خیلیا هستن. ولی حالت تهوع زیاد خیلی خوبه کاش منم اینجوری بودم

لکه بینی هر زمانی خطرناکه برو دکتر حتما

خطر ناک عزیزم اگر دکترت نتونست جلوشو بگیره حتما پیش یه دکتر حرفه ای برو من یه تجربه تلخ دارم

منم دارم دارو استفاده میکنم

باید بری دکتر منم لک بینی دارم دارو استفاده میکنم

در چه حد لک؟

سوال های مرتبط

مامان hosna مامان hosna هفته سی‌ویکم بارداری
مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پسته مامان پسته ۲ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۴ ماهگی
مامان ایلهانیم🩵 مامان ایلهانیم🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته دوازدهم بارداری
مامان آراد🩵 مامان آراد🩵 هفته سی‌وششم بارداری
مامان 🥰هدیه خدا🧿 مامان 🥰هدیه خدا🧿 هفته نوزدهم بارداری