۴ پاسخ

حتما اول برو دکتر برات سونو مینویسه بعد طبق سونو برات دارو مینویسه

شیاف بزار خوب میشه

استراحت کن و شیاف پروژسترون۴۰۰ بزار
انشاالله به حق حضرت علی اصغر(ع) و حضرت رقیه(س) سالم صالح به‌ دنیا بیاد.❤️✨️

سونو رفتی عزیزم؟ سن بارداریت با تاریخ پریودت اگه یکیه برو دکتر احتمالا شیاف بده.

سوال های مرتبط

مامان یارا مامان یارا هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ودوم بارداری